fredag den 15. august 2008

Sara aka. den eneste der har tid til at skrive blogindlæg en fredag eftermiddag.

Hvordan kan man mærke at sommerferien er slut??? Jah det skal jeg sige dig! Det kan man fordi jeg på den første solbeskinnede dag i over en uge, og så endda en fredag eftermiddag, sidder bag et skrivebord, på en sort kontorstol, med udsigt - gennem en stor glasrude - til denne førnævnte solbeskinnede eftermiddag og i uniform. Jah som I nok har gættet så sidder jeg på mit arbejde! Jeg ville såååååååå meget hellere ud og lave ballade udenfor, men sådan skal det åbenbart være i dag!

Og oveni dette føromtalte rædselsscenarie kommer så, at min lejlighed ligner noget der er løgn fordi jeg i den forgangne uge har haft besøg af en masse elektrikere der har lavet strøm i min lejlighed, hvilket har resulteret i en masse dejlige dejlige stikkontakter, men også en hulens masse malerarbejde, som jeg endnu ikke har fået afklaret med min boligforening, hvem skal stå for. Jeg ved således ikke om det er mig selv der skal trække i malertøjet og igang med penslen, eller om der - forhåbentlig snart - kommer en glad malermand fløjtende ind ad døren og tager sig af det efterladte arbejde. (Som i nok kan se er det sidste en drømmetanke, men jeg håber da at den måske kan realiseres hehe)

jah og oven i det, så har jeg ondt i maven og lidt kvalme!!! ØV! - ja sikke en fredag, ikke?
Heldigvis kan jeg få lov til at lave en lille overspringshandling og tage op til Johan i Hillerød. Her skal jeg nemlig op og (forhåbentlig) slappe af i aften, hvorpå den imorgen står på lapning af min elskede gule racer!! Jah både lapning og påsættelse af nye hjul - som jeg skal ud og købe imorgen! Eller dvs. jeg håber på, og regner med, at Johan ordner af og påsætning af nyindkøbte hjul, fordi så fiks på fingrene er jeg ikke! (Er sååååå glad for jeg har fundet mig en kæreste der kan finde ud af sådan nogle praktiske ting som lapning af cykler osv.)
Lørdag aften tager vi så ud til en sø lige ved Grib skov hvor Johans far er med nogle sejlerunger. Her skal vi grille og lave bål og hygge om aftenen... Rigtig hyggeligt! Søndag bliver så nok desværre den dag jeg skal igang med den helt store oprydning hjemme i min lejlighed. Inkl. maling osv!

Jah så fik I lige et lille indblik i den kommende weekend! Håber I andre har andet at tage jer til end at sidde her og læse min blog og skrive nye indlæg! Det under jeg jer virkelig!!!

1 kommentar:

Emilie Just sagde ...

Hej søde! Ja jeg har hørt raselshistorier om din lejlighed - øv siger jeg bare. Men du skal altså have boligforeningen til at ordne det, det kan på ingen måde være dig selv der skal gøre det.

Kæmpe kram fra mig!

P.s. den omtalt sø hedder Esrum Sø - og er fyldt med alger så jeg håber ikke i har badet...
Jeg har nemlig på arbejdet frarådet badning i søen i sidste uge (og det gælder stadig)