tirsdag den 19. august 2008

Familie

Familie er noget helt specielt! De er ens venner, ens nærmeste, ens kød og blod, ens fortrolige... og listen er lang! Men mest af alt er de dem der støtter op om en når der er nogle ting der er svære! De er der og hjælper en når man har problemer.

Som jeg skrev sidst har jeg en lejlighed der ligner noget der er løgn, men i dag har min far og min bror været to engle og malet og spartlet i min lejlighed. Imens har jeg siddet her på arbejdet og haft enormt dårlig samvittighed over at jeg ikke har kunne være der til at hjælpe dem. Men når jeg har snakket med dem har de været helt vildt positive og bare sagt at det er det familie er der for! Jeg tror ikke man kan takke sin familie nok og fortælle dem at man elsker dem for mange gange.

Familie er virkelig noget af det mest fantastiske!!!

1 kommentar:

Mathias A. Flinck sagde ...

Haha ingen dårlig samvittighed Lagkage. Det var super fedt, og godt med lidt MALE BONDING :D Vi hyggede og fik lavet lidt lækkerier hist og pist :D Forresten tror jeg nok lige jeg har efterladt en Kongelig Hilsen, på din tavle.....JA TAK så er de næste dage reddet :D