fredag den 20. juni 2008

Svigermekanikken

Uuuh imorgen går det løs! Jeg skal møde hele Johans familie!!! Han er jo blevet færdig i dag som møbelsnedker... Med et flot 10 tal er han bestået sin svendeprøve! Jeg er så stolt af ham altså! Men jeg sagde nu også til ham så sent som igår at jeg mente han ville få et 10-tal, men ikke om han ville tro på mig!
Nå men færdig er han jo blevet, og imorgen skal han så holde svendegilde.. Jeg har mødt hans forældre og hans søster, men imorgen er det hele den ganze familie! Det blir altså lidt spændende! De virker rigtig søde hans forældre, men det er jo altid svært at være den der skal møde alle, kender ingen, og den der bliver bedømt fra alle leder og kanter... Men som min mor sagde... Sara du klarer den fint, du er så god til at møde mennesker! Så det har jeg tænkt mig at have i baghovedet når jeg tager til fest imorgen!! Spændende skal det ihvertfald nok blive, det er jeg ikke et sekund i tvivl om altså!!

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

Det altid spændende at skulle møde kærestens familie, kan de nu li' mig osv :) og ja selvfølgelig kan de det, de kan jo ikke andet :)
knus

Louise Aaen sagde ...

Rasmus hældte kaffe ud over mine forældres gulvtæppe, da han var der første gang.....