tirsdag den 30. december 2008

Tid til forandring

Med et nyt år kommer nye udfordringer, nytårsfortsæt og en chance for at starte på ny. Jeg har tit forsøgt mig med diverse nytårsfortsæt - dog som regel uden at de er blevet indløst. Jeg har tit tænkt over hvorfor vi laver nytårsfortsæt der er uopnåelige eller ihvertfald svære at opnå. Hvorfor laver man ikke nogle fortsæt der rent faktisk er chance for man kan opfylde, uden at skulle forvandle sig til supermand??

Derfor er mine nytårsfortsæt som følger:

1. Smile til mig selv hver morgen i spejlet.
2. Forsøge at se mine veninder lidt mere.
3. At tænke over en opgave før jeg siger ja til at udføre den.

Det er ikke store fortsæt, og de er heller ikke mange. Men det er nogle jeg tror jeg vil kunne overholde. Og ligesom sommerfuglen her over indlæget, så håber jeg på at flyve væk fra nogle af mine dårlige vaner og ind i et nyt år, med frisk mod og nye ideer!

Godt Nytår!

Ingen kommentarer: