tirsdag den 2. december 2008

Forfærdelige opgave

Endnu engang finder jeg mig selv midt i projektskriveriet. Vi skal aflevere på fredag og jeg er helt utroligt træt af det her. Jeg har nu været igang siden starten af oktober, og synes godt processen må være overstået. Jeg er nået til et punkt nu hvor jeg bare er led og ked af det hele. Jeg har lyst til at stoppe og bare aflevere som det er... Men desværre er det bare ikke sådan det bliver!!

Selvom processen i dette semester har været kortere end mange andre så synes jeg at det har været mere frustrerende og en større prøvelse end det har været før! I denne omgang skriver vi om diskursen om indvandrere i danske og amerikanske aviser. Det er spændende men også omfattende!! Vi er 6 i gruppen. 2 danskere. 2 amerikanere. 2 tyskere. Det er fedt og givende at være så mange sammen, men eftersom der er 2 der ikke har prøvet at skrive et semester projekt før, så er det også en besværlig process i og med de ikke har samme fornemmelse af disponering af tid til de forskellige opgaver der kommer sammen med den store opgave. Så som korrekturlæsning, omskrivning, vejledermøder osv osv osv....

Alt dette kombineret skaber en masse frustration og hårudtrækkende diskussioner som en simpel studerende fra Sydhavnen har utroligt svært ved at forstå!! Åh bare det dog ville få en ende!!! Men heldigvis kan jeg glæde mig til om 1½ uge når jeg er færdig med både opgave og eksamen!! Fordi efter endnu en 1½ uge i det her kaos har jeg nemlig 1½ måneds ferie - se DER er virkelig noget at se frem til!!


Ingen kommentarer: