mandag den 10. november 2008

Ups and downs


Sidste gang jeg skrev var jeg nede. Jeg var ked af det, og jeg var ked af hvordan tingene udviklede sig. Denne gang er tingene vendt på hovedet. Jeg er glad, tingene fungerer og jeg har haft en dejlig weekend. Men det vigtige er jo også at man ved, at selvom tingene somme tider gør en ked af det og man er stresset, trist og ærgerlig over hvordan tingene udvikler sig, så kommer det til at vende på et tidspunkt... Og nu er jeg ovenpå igen! Heldigvis har jeg jo en dejlig kæreste og nogle gode venner der bekymrer sig for mig, og ber for mig! Det betyder så meget for mig! Så til alle jer der har udtrykt at i har tænkt på mig og holder af mig skal der lyde en stor TAK!!!!

- og nu til en uge med masser af udfordringer og forhåbentlig gode oplevelser!!

1 kommentar:

Signe Daugaard Steensen sagde ...

Hej søde Sara!
Du skal vide, at jeg har haft dig i mine tanker, og jeg er da utroligt glad for at høre, at du er ved at være oppe igen.
Mange kærlige kram og tanker
Signe