mandag den 3. november 2008

Det er bare for meget!


Nogle gange er livet bare for meget. Det er så meget at man bare ikke kan holde det hele sammen længere. Man har lyst til at holde sig til hovedet og skrige. Det er som en bølge der flyder over hovedet på en og man kan ikke få fodfæste. Man sluger vand - men kommer dog hostende op til overfladen. Somme tider er det bare alt for meget og alt for hårdt. Det er hårdt når man har det sådan. Der er pres fra alle sider, og alligevel er der ting, der bare er så vigtige at man må droppe alt andet for at fokusere på netop dem.... Det er en forfærdelig følelse.

Selvom det er en hård periode, så håber jeg at det bare var dagen igår der var sådan...
Hvis du står i en lignende situation, så stop op og mærk efter. Det hjælper somme tider!

1 kommentar:

Signe sagde ...

Hej mus!
Jeg kender det, heldigvis er det kun enkelte dage der er sådan. og forhåbentlig kun dagen igår, du snakker om!
Jeg tror jeg ved hvad du snakker om, men hvis det blusser op igen, så siger du til min skattepige. Du skal ikke gå og holde det inde. Men det siger jeg jo tit, men jeg ved også du ved at jeg altid er der til at lytte.. :)

Glæder mig til at se dig en gang i ugen!
Kæmpe kram til dig fra mig!