søndag den 13. juli 2008

Gå tur i Københavns gader

Så blev det søndag aften. Ugen er gået med lynets hast! mandag-onsdag var jeg på besøg hos Johan i Hillerød, så hans værksted (lidt rodet, men hyggeligt). Her blev jeg mødt af hans mesters meget lille hund der prøvede at skræmme mig væk ved at gø, men jeg er ikke sådan lige at skræmme hehe
Derefter tog vi hjem til hans forældre og spiste aftensmad. Jah og så var det ellers bare nogle hyggedage i Hillerød. Onsdag på arbejde og torsdag til Katjas 22 års fødselsdag. Altså en stille og rolig uge.

Her i weekenden har jeg så haft besøg af Johan... Rigtig hyggeligt. Lørdag cyklede vi de ca 20 km ud i kolonihaven hos mine forældre. Her spillede vi Canasta med min mor og søster, og hyggede i kolonihaven, der for tiden er uden køkken, da handyman Alsted (aka. min far) er igang med at sætte nyt køkken op derude. Ifølge min mor er der kommet nogle klamme opdagelser ud af det. Som f.eks. frøer og den slags.. Ad hehe.

I morges stod vi så op og besluttede os for at ind til byen. Vi gik forbi bageren og købte noget morgenmad som vi fortærede på vejen ind. Vandrede i solen ad vesterbrogade. Vi gik og kiggede på butikkerne, folk der gik forbi og bare byen. Der var godt nok mange tourister. Det var rigtig hyggeligt og også sjovt. Vi blev bla. råbt af af en hjemløs og senere tilbudt et "vågn op" af en meget gammel dame med rolator.

Vi spiste frokost på Riz Raz - der ifølge Johan hedder Zig Zag.. hehe. Vi mødtes på Nørreport med Johans søster Sigrid, og hendes veninde Mathilde og så gik vi hen og spiste buffet. Rigtig lækkert. Og i baggrunden hørtes noget meget alternativt og underligt jazz.

Vi gik hjem igen efter frokost, så har nok ca gået 9km i dag. Virkelig hyggeligt! Har set København på en helt anden måde en jeg plejer. Det er meget sjovt faktisk hehe. København er virkelig en smuk by på sådan en sommerdag. Måske hjælper det også lidt på synet når man går ved siden af en ret så fantastisk kæreste, det kan umuligt gøre synet værre. hehe.

Den kommende uge byder på noget arbejde og pakning. Fordi ny synes jeg gerne snart sommeren må begynde!!

2 kommentarer:

Signe sagde ...

Hej babe!! ;)

Lyder som om i rigtig får brugt noget krudt dig og Johan. :) Det godt i hygger jer smukling, skulle jeg da egentlig aldrig møde ham?!? hihi..

Håber du får en dejlig ferie i Pula, med Jeaner! Skriver du til mig når du kommer hjem? så finder vi ud af noget skæg og ballade..

Savner dig du!
Knuser
Signe

Signe Daugaard Steensen sagde ...

Hej Sara :)

Det lyder til i har haft en rigtig hyggelig weekend :) Det der danske sommervejr har vi ikke set så meget til i Jylland, her regner det bare.
Tak for hilsnen på min blog og rigtig rigtig god ferie!!
Knus