fredag den 6. februar 2009

Opdatering

Nu er det snart ved at være lidt tid siden jeg har fortalt noget om hvad jeg går og laver, så her kommer lidt :)

Jeg startede i mandags på Kommunikation! Det er nu Bachelor modulet og vi er startet med en workshop i den mundtlige fremstilling. Vi har en professionel fortæller ved navn Kasper Sørensen (http://www.fortaellekunsten.dk/index.html) han er super dygtig og underviser os i hvordan man skal stå, tale, bevæge sig. Hvordan man virker troværdig, overbevisende og hvordan man lever sig ind i historien. Det er super spændende og jeg er såååå glad for jeg har valgt det. Men det er også suuuper hårdt! Man er på et hold af 15 personer og man er derfor hele tiden PÅ og er fuldstændig balret når man kommer hjem om aftenen! Jeg er aldrig gået så tidligt i seng på hverdage fordi jeg simpelthen ikke kan holde øjnene åbne længere :)

Derudover går jeg og planlægger at skulle flytte sammen med min dejlige kæreste. Omkring den første marts flytter han ind i den lille 2v'er i sydhavnen. Det er jo helt fantastisk dejligt, spændende, nervepirrende, fortryllende og jeg er helt fantastisk spændt! Jeg glæder mig simpelthen så meget til at se hvordan det bliver! Vi har ikke været sammen så længe, men har alligevel besluttet os for at kaste os ud i det! Årh jeg glæder mig. Vi går så småt og flytter små ting ind til mig her i løbet af februar og er igang med at se på nyt garderobeskab og sådan. Vildt fedt!!

Tjaa ellers ved jeg ikke om der sker så meget?! Som I kan se er jeg jo meget optaget og travl og har gang i rigtig mange ting! Og jeg er rigtig glad for tiden! Så det er helt fantastisk!

Smil og glade øjne herfra!

2 kommentarer:

Signe Daugaard Steensen sagde ...

Det lyder som et spændende kursus du er i gang med. Det er dejligt :)
Mht at flytte sammen med kærsten, så tillykke med beslutningen, og nyd det, det er dejligt :) Tror Morten og jeg er gode eksempler på, at det godt kan gå rigtig godt selvom man ikke har været kærster så længe.
Håber snart vi ses, vi kan desværre ikke komme med på TUF alligevel :( jeg kan ikke få fri fra arbejde.
Kram

Hr. og Fru Danmark sagde ...

Tillykke! Det er da helt vildt fedt, at din kæreste flytter ind. Det er bare så spændende! Her må jeg lige give Signe ret. Man behøver ikke være kærester i 100 år inden man flytter sammen. Peter og jeg havde været kærester i 3 måneder... Og det er snart 9 år siden... Så det kan sagtens lade sig gøre. Man skal bare lade være med at gøre det til noget større end det er. Man flytter sammen fordi man ikke kan lade være. Slut så er historien ikke længere.
Håber snart vi ses! Knus