fredag den 2. juli 2010

L som i lang om længe


ENDELIG! Langt om længe er det lykkedes mig at få en praktikplads i hus. Jeg har i længere tid ledt efter og søgt praktikpladser. Det har været en hård kamp, med opture og nedture. Men i dag er ventetiden forbi. Pr. 1. September 2010 bliver jeg ulønnet praktikant hos Folkekirkens Nødhjælp. Jeg er så utrolig glad!

Langt om længe har jeg ro i sindet. Langt om længe føler jeg, at jeg kommer nogen vegne. Langt om længe er jeg på vej mod noget erfaring. Langt om længe kan jeg holde ferie med god samvittighed, og vide at efteråret nok skal blive helt fantastisk spændende! Langt om længe er jeg afslappet, lettet og smilende op til begge ører! Langt om længe er jeg blevet praktikant!!




God ferie!

10 kommentarer:

Petunia sagde ...

Gratulerer med praksisplassen! Det lønner seg å være tålmodig! Masse llykke til til høsten:)

Maria G sagde ...

Grattis, vad kul!!! Hoppas du kommer att trivas!
Trevlig helg!

Inge sagde ...

Hvor er det dog herligt for dig, rigtig meget held og lykke med praktikken.
Ha' en skøn weekend :-)

Vilt og vakkert sagde ...

Heisann!


Lykke til med både ferie og praktikantjobb ;:OD)

Annettes space sagde ...

Det bliver da utroligt spændende med den praktikplads :-)) Pøj pøj med det, og nyd nu ferien .-))

Henny sagde ...

Til lykke med praktikpladsen!

Benedicte sagde ...

Tillykke med det, jeg håber det bliver en dejlig oplevelse. Nyd din ferie i fulde drag ;-)

Melusine sagde ...

Så flott! Gratulerer :)

Anne Thompson sagde ...

Tillykke, Sara! Det må være et vanvittigt spændende sted at være praktikant! Nyd sommren i fulde drag :-)

Unknown sagde ...

ih hvor dejligt stort tillykke med det :)