mandag den 14. juni 2010

I for Indtryk



Jeg har siddet indenfor hele dagen og læst til eksamen. Og jeg havde brug for en aftentur. Så jeg gik en tur i sydhavnen. Helt almindelig. I jeans, hættetrøje, med briller og hestehale. Ikke noget ekstraordinært, bare en gåtur med luft og tanker.


Under min gåtur tog jeg dette billede:

Som indtryk kan jeg nævne: sol over sydhavnen, duften af friskhed, små både der vugger i vandet i havnen, toget der suser forbi, to mænd i kajakker, mænd på cykel, kvinder der løber, et fugleskellet, det smukke vand som solen spejlede sig i. Som regel bliver sydhavnen forbundet med drankere, rotter, kloakdeksler, smadrede flasker, spetakkel, biler, industri.

Jeg er ligeglad med hvad folk siger. Sydhavnen er et smukt sted at bo!
Se flere ABC indlæg på: http://abctema.blogspot.com/

4 kommentarer:

TorAa sagde ...

Når jag ser dette bildet,er mitt inntrykk slik du opplever det, ihva hav andre tror det er...

Petunia sagde ...

Det er deilig å slippe litt bort fra eksamenslesning ved å rusle seg en tur!
Nydelig stemning i bildet ditt. Det ga deg nok inspirasjon til å lese mer!
Om du ikke har hatt eksamen enda, så ønsker jeg deg lykke til:)

Sara sagde ...

Tak Petunia
Nej eksamen er først imorgen! Så kryds endelig fingre for mig! :D

Louise Aaen sagde ...

jeg ser havfruen, der slår smut med halen for mig ;-)