fredag den 12. marts 2010

Y- yndlings!


I dag bliver blogindlægget lidt anderledes end normalt. I dag bliver det nemlig nærmere en opremsning end det bliver en historie... I denne uge er det nemlig bogstavet Y der står for tur i Petunias ABC. Og mit Y skal stå for YNDLINGS
yndlings....:
vejr forårets solskinsvejr - der hvor man nyder, at solens sparsommelige stråler rammer en på næsen og fregnerne begynder at pible frem.
beskæftigelse at synge... hver mandag synger jeg Gospel, og selvom det har været den værste skod dag, så bliver jeg altid i godt humør af en korøvelse!
tid på dagen sent om aftenen når alle andre er gået i seng. Jeg kan sidde i sofaen under min dyne og nyde min alene tid... En kop the i hånden.. Uhm
thebutik Perchs ( i kronprinsensgade)
the Grøn the med rabarber (fra Perchs Thehandel)
spil i øjeblikket er det Bezzer Wizzer.. men er også stor fan af Backgammon!
drille-gimmick at kilde Johan... det giver mig smil over hele hovedet HVER gang!
beklædning kjole! Jeg elsker at have kjoler på! Uuuhm
sted det her er nok en af de sværeste yndlings-ting! Fordi der er faktisk flere steder er der yndlings! Aspelund - som er Johans forældres hus i Sverige. Der er bare helt stille!! Smuk svensk natur og man kan bare nyde at være til, og lave det man har lyst til! Det er meget befriende! Lærkely - som er sommerhuset på Bornholm. Mine forældre, min mors søskende og min mormor ejer dette fantastiske sommerhus, der ligger på Bornholm. 4 min fra vandet på de gamle cykler der står dernede. Det er det perfekte sted at slappe af! Man kan smutte ned på den mest fantastiske strand der findes, og ligge hele dagen, eller man kan tage ture ud i den Bornholmske natur, eller bare ligge og dase ved sommerhuset! Det er über perfekt! Hos mor og far - det er trygt. Man er altid velkommen! Det er bare dejligt!
frugt passionsfrugt! Perfekt kombi af sødt og surt i en og samme frugt! UUUHM
is chokolate chip cookie dough fra Ben and Jerry's! Nothing beats this!
Tjaaa jeg kunne blive ved i evigheder! Men det her er vidst det i får at vide om mine yndligsting!
God weekend!

8 kommentarer:

Maria G sagde ...

Härligt Y-inlägg!
Trevlig helg!

TorAa sagde ...

Er det ikke forunderlig at noen ord kan forsterke slik som YNDLINGS.

Og dine er jo helt fortreffelige.

Ha en ytterst flott helg.

Min er her:
http://toraamusic.blogspot.com/

Tro Håb og Kærlighed sagde ...

Hvor er det dejligt at have så meget at glæde sig over! En del y-ting har vi fælles - the, og tidspunkt fx:-)

Petunia sagde ...

De sm gleder i livet som gjør ting lettere:)

Elisabeth Augusta sagde ...

Det er godt å ta fram gledene og smake litt på dem :-)

Henny sagde ...

Ja, det er godt at have nogle yndlinge.

Lappedamen sagde ...

Her var det mye yndlingsaker. Yndlings er et flott ord også. Ha en fin uke.

Ulla Sverige sagde ...

Tittar in och säger hej.
Ha de gott /Ulla