mandag den 22. juni 2009

Bachelor med stort B!

Så blev jeg Bachelor i Kommunikation og Kultur-og sprogmødestudier. Torsdag d. 18 juni gik jeg op til eksamen og forsvarede mit projekt. Jeg havde ondt i maven hele morgenen, vi havde nemlig overbevist os selv om at det lå til et 7 tal, og jeg var virkelig nervøs over hvilke spørgsmål de kunne finde på at stille os.
Men kl 12.00 kom jeg ud med mit 12 tal!!!! :) Jeg er så stolt og lykkelig over at være bachelor med et 12 tal i ryggen! Så kan man alligevel noget!
Så når Gallup næste gang ringer og spørger om hvilken uddannelse jeg sidst har færdiggjort, så kan jeg stolt sige at det er en bachelor!!! :)
God ferie, og håber I skal lave nogle lige så spændende ting som mig! I kan følge med i min rejse til mununu på www.mununu09.blogspot.com

4 kommentarer:

Louise Aaen sagde ...

wow tillykke Sara

Tro Håb og Kærlighed sagde ...

Dejligt - godt gået. Du er bare dygtig, så lær det dog!

Anne Thompson sagde ...

Godt gået, Sara! Dejlig fornemmelse du nu kan holde sommer med - og tage til Mununu med! Kram, Anne

Sara sagde ...

Tak :) Det er bare ikke altid man selv tror på man er god nok :)